Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Matilda och Linnea - 8 januari 2012 21:05

Då var detta jullov över och i morgon börjar jobb och dagis för mig och Matilda. Ska bli skönt med lite rutiner igen. Och Matilda var så glad när hon ikväll insåg att i morgon får hon åka till dagis.


De sista dagarna har vi roat oss med ett katastrofbesök på Skansen.


Jag åkte dit med flickorna med Familjen Vennberg och det det började bra. Vi tyckte att detta skulle vara ett trevlig dag på skansen. Se lite djur och vara utomhus en solig vinterdag. Men Barnen tyckte det var för kallt och flickorna bara grät och grät. Tillslut fick vi gå in på aqariumet. Och det var bättre om man säger så. Matilda klappade en orm och Linnea passade på att bajsa och bajsa och bajsa. Jag fick byta 3 st blöjor där inne.


Jag och Matilda har tagit en tur in till stan och fyndat lite på mellandagsrean.

Och idag var vi djurmässan i Kistan och Matilda fick ridapå en ponny. Lyckan var total.


Linnea är allmänt frusterad dessa dagar, hon vill verkligen lära sig gå. Men har inte riktigt listat ut det där sista. Men tror inte det är långt borta.


Henrik är ännu inte frisk, så imorgon blir det ett besök till doktorn för honom.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards