Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Helgen

Av Matilda och Linnea - 6 maj 2012 20:18

Helgen är över och imorgon är en ny vecka.  Helgen började med middag hos herr Selin för
min och Henriks räkning. Barnen sov hos farmor och farfar, så vi fick sovmorgon
på lördagen. Vi sov till kl 9.00, kommer inte riktigt ihåg när man sov så
länge.  Barnen hade skött sig hos farmoroch fafar,  båda två hade sovit till 07.15


De tog Linnea igen på söndag morgonen då hon sov till kl
05.15, jippi sa vi.


Lördagen träffade vi Johanna och Martin Haga parken. Matilda
cyklade, gick så där. Hon blir lite feg när det går lite nerför. Då sätter hos
ner fötterna och säger att hon inte kan. Gick lite bättre när jag berättade att
när mamma lärde sig cykla så ramlade jag många gånger. Sa att för att lära sig
så måste man ramla, men bara att resa sig upp och försöka igen.


Idag har vi varit i 4H gården i Solna och träffat, Paulina
och Gabriel och Amanda. Matilda fick rida på ponny, jag skulle gå med henne men
hon bara titta på mig: Nej Mamma, jag kan
själv. Du behöver inte gå med.

Hon börjar bli stor.


Nu sover dem båda tjejerna och de två vuxna i denna familj
sitter i soffan och ser på tv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards