Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Var tar dagarna vägen?

Av Matilda och Linnea - 28 september 2011 20:11

Oj vad tiden går fort.

Man hinner knappt med.

En på jobbet frågade om jag hade gjort klart julschemat snart, ja snart jul...

Men några månader kvar..


Vad har hänt den senaste  veckan?


Mormor har varit här på besök. Matilda njöt och jag var plötsligt utbytt. Det var bara mormor som gällde. Vi var på babysim i lördag och Matilda var överlycklig för att hon fick bada hon med. Linnea älskar verkligen babysim, hon är inte rädd för mycket. Dyker och slänger sig som om hon kunde simma och klara sig helt själv.


På söndagen blev det naturhistoriska och tittade på uppstoppade djur.

Dagen avslutades med en god middag här hemma.


Början på denna vecka har bara försvunnit, det är redan onsdag och snart helg igen. Jag har varit på bio med jobbet, föräldrarmöte på dagis och idag hade jag Linnea en stund på jobbet. Henrik hade ju skola och hon var lite febrig. Hon skulle ha hängt med kusinen Pontus men vi ställde in det.

Hon verkar nu vara på bättring efter några dagars förkylning.

Jag hoppas verkligen att hon snart mår bättre för hon sover verkligen inte bra med denna förkylning och känner att man saknar några timmars sömn...


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards