Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Matilda och Linnea - 10 juni 2010 20:10

Denna vecka flyger lika fort fram som förra veckan.

Igår var vi på studentmottagning. Simon tog studenten. Var en trevlig tillställning, vi åkte strax efter sju. Blir så när man har med sig fröken Jönsson. Man får anpassa sig lite efter hennes tider.


Matilda hade trevligt på tillställningen, vi var där först och Matilda visade sitt missnöje mot stora Molly. Hon gillar verkligen inte hundar. De får inte komma för nära henne då visar hon tydligt vad hon tycker. Står där och skriker och vill inte att hunden ska vara där. Timmy brukar det ta några dagar sen går det ok för dem två att umgås.


Idag var det dagis som vanligt för Matilda, Henrik lämnade och hämtade. Sen när jag kom hem så stod middagen på bordet. Jag och Matilda tog ett bad efter maten och sen var det sängen för Matilda och Pippi.


Nu ska Henrik iväg på konsert med en boende från jobbet och jag ska göra lite jobb jag också.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards