Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Matilda och Linnea - 13 mars 2010 20:08

Oj vad vi har hunnit med saker idag.

Köpte min jacka som jag önskade mig pengar till i födelsedagspresent.

Blev en mörkblå Barbour.


Vi mötte upp Familjen Rinneby.


      



Lite lek för kusinerna i Humleträdgården. Därefter lunch på Vapiano.

Efter detta började Henriks mage krampa och vi åkte hem och vilade.


Vid 3 tiden möte vi upp Familjen Bäckman i Mulle Meck Parken och barnen tultade runt där ett tag.


    


 Det blev efter lite parklek köp av wokmat och sen hem till oss för att intaga födan. Tjejerna lekte på bra, det var lite gnäll och lite mitt e mitt och jag delar inte med mig. Men det fanns stunder då det verkligen var bara KRAM.


  



Nu e det Melodifestivalen som sår på Tv:n.

Jag sitter själv som vanligt i soffan,  Henriks mage e sämre och han vilar i sängen. Om det inte blivit bättre i morgon är det någon som ringer en Doktor som finns i denna släkt.


Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards