Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Prosit, grattis och äntligen helg!

Av Matilda och Linnea - 26 november 2010 06:24

Familjen sover förrutom jag, sitter framför morgontv och bara njuter av att sitta själv ett tag.

Denna vecka har bara rusat fram känns det som. Förkylningen som jag fick ärva av Henrik har inte släppt helt, men känns som om den börjar ge med sig.


Matildas morfar och morbror var här på middag i tisdags, Matilda var överlycklig att dem var här. Det första hon sa när hon vaknade på onsdag morgon var: Ickard?

 

Men det var bara att förklara att morbror Richard hade gått hem och  kommer tillbaka en annan dag.


Helgen kommer gå i födelsedagsfirandes tecken. Idag fyller min kompis Fanny år, så ska ut med Tjejerna och äta middag. Italienskt, mums!


På söndag fyller Henrik år och Henry fyller år på måndag och det firar vi med fika för släkt här hemma på lördag.


Nu dags att kanske ta tag i denna dag.


Men visst är de söta när de sover?


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards