Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Vilken heldag det blev...

Av Matilda och Linnea - 28 augusti 2010 19:32

Vi började dagen med att åka och bada med Camilla och Sofia.

Matilda älskade att bada, hon simmande och dök i vattnet helt själv.

Någon vattenrädsla det kan man inte säga att hon har.


Efter badet blev hem och äta lunch, Henrik åkte och jobbade och jag och Matilda vilade. Efter vila tog vi oss till affären för att hämta ut lite pkt och köpa lite fika.


Lekparken och träffade Sofia och Camilla igen. Matilda tycker verkligen om Sofia, för det enda man höra Bia Bia, Hej Bia

 

  



Efter lek och stoj blev det ännu mer lek hemma hos Camilla och Sofia. Vid sex kom vi på oj middag måste vi äta. Så vi gick till Wokstället och tog med oss barnen och åt middag där.


Nu sitter vi i soffan och tar det lungt. Men snart ska Matilda gå och lägga sig och jag med. Jag börjar känna att röra sig och vara så aktiv en hel dag tar på min gravida kropp :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards