Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Helgen

Av Matilda och Linnea - 8 augusti 2010 17:40

Igår spenderade vi dagen med Paulina och hennes barn. Vi träffades i en lekpark i närheten av Lötsjön. Där åt vi lite medhavd lunch och barnen fick leka lite. Efter ett tag blev de små dropparna som droppade ner från himlen mer frekventa och vi begav oss till Solna C för lite shopping och ströva omkring där.


Simone fick en ryggsäck inför sin skolstart, tänk att hon börjar första klass om några veckor.Hon e duktig, hon kan redan läsa. 


Vi hann även med en lekstund hemma hos hos. Ungarna röjde järnet.

    


 Amanda hittade barnstjärtssalvan och tyckte att detta kan man ju smörja in anstiktet med.


  


De lekte tills de var alldeles slut och strax före middags tid sa de hejdå och jag och matilda åt middag och därefter kom Filip över och hälsade på en stund. Försökte bli av med en byrå men den var för liten för familjen Rinneby.


Efter denna intensiva dag så var det kanske inte så konstigt att Matilda sov tills jag vaknade och det var kvar över åtta, då väckte jag henne.


Denna dag bestod av en tur till Mulle meck parken, jag gjorde ett fynd och shoppade en Burrberry kappa för 100 kr. Vintage.

Bakat bröd och lagat mat, Henrik tvättar. Nu snart kommer farmor och farfar över för att lämna lite saker som vi hade glömt på landet.


I morgon dagis för Matilda och jobb för mig.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards