Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Matilda och Linnea - 14 augusti 2009 21:02

Då var arbetsveckan slut och denna vecka är det bröllop för vår del.

Fanny och Christian gifter sig.

Ska bli riktigt skoj.

Bröllopet är i Enköping och festen på Hagaslott. Så det blir övernattning denna helg också.


Mormor ska vara barnvakt. De ska åka in och gå på kulturfestivalen.


Matilda har idag testat och gå med sin gåvagn och det gick ganska bra. Hon klarade väl två meter. Hon vill ju stanna också får hon för sig att hon ska gå runt vagnen. Men det går ju mindre bra.


Det har även rapporterats att hon har börjat med grimaser. Jag har sett några. Hon e väldigt roigt när hon gör detta.


Hon kan även smacka eller hon gör nåt med tungan så det låter.


Det kan även rapporteras att Matidas mamma har cyklat till jobbet två dagar i rad. Det har varit mindre roigt att cykla hem. Igår var det regn och idag fick jag cykla hem i hagel. Ja man var en aning blöt när man kom hem. Men som tur var har jag en glad och torr Matilda som kramar om mig.


Trevlig helg, det ska vi ha!



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards