Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Matilda och Linnea - 23 maj 2009 08:37

I går kväll kom vi hem efter två sköna dagar på landet.

Man kopplar av och bara är. Matilda hade det bra, sov bra och hade en bra mat dag. Den första dagen var det inte mycket som var bra när det gällde mat förutom fruktpure då rå. Det går alltid ner.


Vi gick promenader, plockade undan lite på tomten. Jag skulle ha plockat kottar igår, men det regnade när jag skulle börja och slutade aldrig. Så det blev inge kottplock.


Matilda gungade och tyckte det var skoj. Ju mer fart hon fick destu mer skrattade hon.


Tänk nu e det bara två veckor kvar tills bröllopet, oj oj. Det e lite kvar att göra, men det blir nog bra.



Idag börjar steg 2 på babysimmet och farmor ska följa med, sen blir det 1 års kalas. Amanda fyllde 1 år igår. Vad tiden går, känns som det var igår, jag var och besökte paulina på sös och hälsade på den lilla. Nu e Amanda 1.

Hon ska få en brio spis av mig och Johanna.


Bilder från landet kommer här.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards