Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Matilda och Linnea - 28 december 2009 17:19

  


Dagarna går här i Lofsdalen.

Nu har Familjen Rinneby anlänt och faster Jenny.

Vi bor nu i ett hus tillsammans med familjen Rinneby som ligger på samma gata fast 200 meter från Madde och Olle. Jag kan säga att det är skönt med lite mer utrymme.


  


Filip och Matilda spenderar förmiddagarna på aktivitetscentret. Det är verkligen ett toppen ställe för barn. Bollhav, ruchkanor och hinderbanor. Det kan väl inte bli bättre? Farbror Johan ville ha ett sånt lekland hemma hos sig och kunna leka hela dagarna.


Matilda har börjat gå, numera släpper hon taget och tar några steg själv.

När hon på riktigt bra humör kan hon gå flera meter själv.


Idag har jag och Anna varit inne i Sveg och handlat på dollarstore och handlat all dryck och mat inför nyårsmiddagen.


När jag kom hem och Matilda vaknade hade Matilda fått feber igen. Denna förkylning och hosta vägrar att ge med sig. Har hållt i sig i nästan två veckor nu.

Jag tycker den kan försvinna nu. Tycker synd om vår tjej på nätterna, hon hostar så mycket då. Som tur var så vaknar hon ju inte själv av det. Utan sover bara vidare.


Nej nu är det dags att börja med maten här.


  



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards