Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Matilda och Linnea - 13 december 2008 18:59

 I torsdags var vi i Malmköping och hälsade på min farmor. Hon var mycket glad över att träffa Matilda. Hon mådde efter omständigheterna  bra, men hon är inte ung längre. Hon tar en dag i taget.


Sen när vi kom hem så lekte jag också Ikea snickare, gick så där. Henrik gjorde klart arbetet, jag var tvungen att amma :)


 Matildas rum börjar ta form, idag har vi köpte en byrå. Så jag packar upp lite i taget. Ska bli skönt när allt e klart. Men skulle tippa på att det inte är förre jul. Men nu är det mest lite små plock, lite gardiner, tavlor och lampor kvar.


Igår var jag på julfest med jobbet, det var trevligt. Gick därifrån vid elva då Henrik hämtade mig. Men det kändes lagom. Viktor var barnvakt i tre timmar tills Henrik kom hem. Han jobbade kväll igår. Och det gick jättebra för Viktor och Matilda. Det verkade trivas bra ihop.


Ikväll sitter jag och stumpan och ser på tv, Henrik jobbar natt.

Imorgon ska vi på 2 års kalas hos Emelie, Dennis och Nettas dotter.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards